jueves, 10 de enero de 2013

Activitat 1. Treballem amb el Jclic


Treballem amb el Jclic
L’educadora prepararà prèviament activitats amb el servidor Jclic per tal de reforçar els aprenentatge que s’havien fet les setmanes anteriors i que els infants acabin d’adquirir bé els conceptes d’hàbits i rutines els quals els acompanyaran durant tota la seva vida.

Aquest Jclic es dividirà en 3 parts les quals aniran una darrera l’altra. Primer es treballen els hàbits d’higiene i els nens hauran de classificar els hàbits d’higiene amb el seu respectiu utensili (com per exemple rentar-se les dents el utensilis necessaris són la pasta i el raspall de dents) també fer una sopa de lletres que aquesta la farem entre tots i també activitats de puzzle.

L’hàbit de l’alimentació també es treballarà amb activitats de sopa de lletres, classificar i puzzle. I per últim, l’hàbit de l’autonomia és treballarà amb una activitat de memori i de puzzle.
Cal comentar que aquestes activitats és faran a l’escola però també és donarà el enllaç a les famílies per tal de que puguin treballar aquest conceptes amb els seus infants, puguin resoldre dubtes i passar una bona estona.
A més tots el dibuixos i fotografies estan posats a la pagina web de l’escola i al blog i és poden descarregar i imprimir i d’aquesta manera les famílies poden jugar al memori dels hàbits o els infants poden pintar els dibuixos i dir quina rutina esta pintant.

Capacitats que es treballen amb l’activitat

  • Reconèixer quins són els hàbits que entén relacionats amb la higiene
  • Reconèixer quins són els hàbits que entén relacionats amb l’alimentació.
  • Reconèixer quins són els hàbits que entén relacionats amb l’autonomia.
  • Treballar els hàbits i rutines mitjançant recursos TIC.
  • Potenciar el treball amb les noves tecnologies.
  • Integrar a la família a realitzar l’activitat i complementar el conceptes amb els que s’hi dona a l’escola.
  • Fomentar l’adquisició dels hàbits d’una manera lúdica i positiva per ajudar a l’infant en l’obtenció de les rutines i poder-les reproduir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario